WORKSHOP - POSLOVNA KOMUNIKACIJA
Komuniciraj kao osoba sa jasnim stavom: da ciljno rešiš nastale konflikte, da na kraju poslovnog razgovora postigneš win-win poziciju zadovoljstvo obe strane, da svaki poslovni razgovor kreiraš sa ciljem i da bi svesno postavljao tačno ciljana pitanja da bi vodio razgovor..
Zašto baš poslovna komunikacija?
- Jer veći deo našeg dana provodimo na poslu sa kolegama i sa klijentima
- Jer nam od toga direktno i indirektno zavisi poslovni prihod
- Jer naveći izvor konfilkata se nalazi u različitom tumačenju infomacija
- Jer je najlakše naći zajednički jezik sa drugom osobom kada znamo odgovor na pitanje kako
- Veći nivo poslovne komunikacije – veći uspesi u poslu
- Gradimo autoritet – stvaramo lični brend
- i na kraju: komunikacija je kao mreža koja spaja naše društvo.
ŠTA JE WORKSHOP POSLOVNA KOMUNIKACIJA?
- Workshop je kraći trening koji traži aktivno učeće prisutnih: videti, čuti i raditi je najbolja kombinacija usvajanja novih veština
- Vremensko trajanje 2,5h sa kraćom pauzom.
- Spaja se teorija i praksa, odnosno nova saznanja sa proverenom i testiranom praksom.
- Obrada mnoštvo praktičnih i odmah primenljivih primera i situacija.
TRENER: Jasminka Grunčić
"Imam više od 15 godina prakse iz prodaje usluga. 12 godina sam proučavala strukturu i sistem poslovne komunikacije u radu sa klijentima i pri stvaranju timova. Ta iskustva sam zabeležila, postavila modele i testirala iste. Nastali su gotovi obrasci koji se lako mogu primeniti u poslovnoj komunikaciji. U tome mi je mnogo pomogao NLP i zato mi je bilo važno da steknem uvid u NLP metodologiju kroz Master studije na NLP Institutu.
Na workshopovima se koristim aktivnim i konkretnim primerima iz našeg okruženja, sa velikim akcentom na prodaji usluga i na ljudskom faktoru u okviru iste.
Možda će neko reći:
* Ovo znam, nema potrebe da više učim.
* Sve je ovo dosadno i gubljenje vremena.
* Ima li nešto dobro u Subotici?
I ovo je u redu.
Ali, ako vam se pojavilo bilokakvo pitanje dok ste čitali uvodni tekst, kao što su:
- Tema je važna i aktuelna
- Dobra prilika da razmenimo iskustva
- Mogu obnoviti već postojeće znanje
- Potrebno mi je znanje u vezi ove teme
- Naučiću nešto novo ili
- Mogu „popraviti“ neki deo moje poslovne komunikacije
tada se prijavi da budeš učesnik.
Tematske jedinice koje ćemo obraditi su:
- Struktura komunikacije i
- Značaj metakomunikacije, ono što se „čita između redova“;
- Karakteristika prezentacionih sistema po NLP metodologiji;
- Strategija komunikacije sa različitim sistemima – kako se to tačno radi;
- Kako se koristi ta strategija sa različitim oblicima i kanalima komunikacije: lično, telefonom, e-mailom i delom na internetu ( društvene mreže i sajt );
- Case study - konkretni primeri na poslu u razgovorima sa klijentima i sa kolegama.
Za utvrđivanje znanja ćemo na kraju povezati 4 elementa:
Ako imaš dileme da li da se prijaviš na workshop ili ne, tada razmisli o sledećim rečenicama:
"Čovek doduše najčešće govori radi sebe, ali mora da oseti odjek svojih reči."
Meša Selimović
"Prestani govoriti onoga trenutka kad primetiš da se sam uzrujavaš ili da to čini onaj kome govoriš."
Lav Tolstoj
"Zbog jedne reči čoveka često smatraju mudrim, a zbog jedne reči često ga smatraju glupim. Zaista moramo dobro paziti što govorimo."
Konfučije
KAKO SE MOŽEŠ PRIJAVITI ?
Vreme: 18,00 - 20,30h
Mesto: Subotica, Antona Aškerca 56/ lokal 6
Cena treninga-workshopa iznosi 3.500 RSD
* u slučaju 5 i više prijavljenih iz istog preduzeća, pozovite 063 633 166 ili pišite na e-mail: info@vgtreninzi.rs
** Na članske kartice VG Klub se odobrava popust u iznosu od 15%.
*** Cena treninga sadrži radni materijal i posluženje za vreme pauze.
Prijave možete izvršiti putem e-maila na info@vgtreninzi.rs ili putem telefona 063 633 166.
Po posebnom dogovoru, mesto održavanja mogu biti:
*u prostorijama poslodavca
*u prostorijama VG blue d.o.o. u Subotici
*neutralno mesto