Blog

Komunikacija sa muškarcima i ženama

Danas je sigurno da su promene sigurne.

 

Pre 10 godina ranije su se promene dešavale mnogo sporije, a danas je izazov reagovati odmah na njih i prepoznati potrebe tržišta. Zato je potrebno stalno preispitivati ciljne grupe, da se što više fokusiramo na uži krug kupaca i da ciljano promovišemo naše proizvode/usluge sa što više specijalnih karakteristika. Mikrosegmentacija tržišta je postala potreba, a ne samo želja marketinga.

 

Krizne situacije u radu preduzeća

Da li samo gasite vatru ili gradite biznis?

 

Dok je preduzeće malo, preduzetnik vrlo lako može da prati rad svog preduzeća. Kako se biznis razvija, tu i tamo će se pojaviti dim da bi skrenuo pažnju na mogući izvor požara. Konflikti među zaposlenima ili sa kupcima, nesporazumi u komunikaciji,  neiskorišćeni kapaciteti i prazan hod, fakturisanje ispod/iznad stvarne vrednosti robe i usluge, nepredviđeni troškovi, česte reklamacije klijenata mogu tinjati i žariti, a nemoguće je predvideti snagu ekspoziije požara kada ovi problemi dobiju „kiseonik”.

 

10 zlatnih pravila sistema podrške kupaca

Sistem podrške kupaca nije više privilegija velikih sistema, niti je samo radno mesto koje zahteva osobu koja se javlja na telefon. To je sadašnja realnost i malih, velikih i mikro preduzeća. Bez ovog sistema prodaja i samo preduzeće će stajati na klimavim nogama. Mnogo je jeftinije izgraditi jedan takav sistem koji će da održava odnos sa kupcima, nego svaki put tražiti nove klijente. Logično je da se iz te baze klijenata stvaraju i lojalni kupci, zar ne?

 

 

Svakom preduzeću je cilj da ima lojalne kupce, jer oni obezbeđuju stabilnost dugoročnog poslovanja na tržištu.  Lojalitet kupaca je primaran zbog zasićenosti tržišta. Ona je povezana sa poverenjem, a gradi se kroz vreme. Ovo važi i za naše domaće tržište.

 

KADA SRCE VODI DO CILJA - KLAUDIA FARKAŠ-KUNJI, PREDSEDNIK UDRUŽENJA "ANAHITAS"

Uverena sam da se sve dešava sa razlogom. Uzrok je vrlo često sakriven u srcu, a očima su vidljivi samo rezultati.   

 

Naša trenutna situacija je rezultat onoga kako smo razmišljali o budućnosti pre pet godina. Od prilike je toliko vremena potrebno da se jedan ciklus zatvori, a da se pokrene jedan drugi. Zbog toga nije svejedno kako danas razmišljamo. Ono će uticati na našu budućnost u narednim godinama. Danas je 11.06.2018. Možemo li sebe zamisliti na dan 11.06.2023?

 

Preduzetnik nekada i danas

Nije lako biti preduzetnik. Nikada nije bilo lako. Kada se neko upusti u preduzetničke vode to znači da je napustio sigurnu luku zone komfora i da će verovatno slušati rečenice tipa: „ti nisi normalan što napuštaš sigurni posao“; „nađi sebi normalan posao da ti porodica ne umre od gladi“;  „preduzetnici uvek nešto mute“ ili „jadan ti“. Ako tim istim ljudima još kažete u šta verujete, šta je Vaš san ili koji su Vaši ciljevi, tek tada se može očekivati paljba.

 

9 inspirativnih lekcija Stiv Džobsa

Kada se izgubi suština misije tada umire i svrha postojanja, smisao zbog čega je nešto nastalo. Ovo najbolje ilustruje primer nastalih promena u Epl nakon smrti Stiv Džobsa. Čitaocu ću da prepustim odluku da donese sam zaključak o uzrocima daljeg razvoja Epl na svetskom tržištu.  

 

Džobs se razlikovao od drugih preduzetnika. Imao je ono "nešto" što ga je izdvajalo iz mase. Imao je san u koji je snažno verovao i misiju koju je sledio nasprem svih poteškoća. Postao je lider, primer i uzor mnogima od nas

 

10 poslovnih pravila Volt Diznija

Volt Dizni je vrlo rano pokazao skonosti ka crtanju. Već sa 7 godina je naplaćivao svoje crteže po komšiluku. Njegov prvi studio je doživeo bankrot, a drugi je trajao manje od 6 meseci. Dizni je prolazio kroz faze bez posla, gde ga niko nije angažovao. Treće preduzeće je otvorio sa svojim partnerom. Pretvorili su garažu u studio i započeli posao sa jednom kamerom od pozajmljenih para. I ovo preduzeće je bilo nekoliko puta na ivici propasti, ali bi posle svake krize ono postajalo sve moćnije i veće. Isti taj studio pod nazivom Walt Disney Studio, danas je jedno od najuspešnijih kompanija u SAD i na svetu koja je vredna 45.429 milijarde dolara.

 

Mere uspeha preduzeća

Od kada sam počela da zarađujem, imam stalnu želju da otkrijem zbog čega je jedno preduzeće uspešno. Šta je to i od čega zavisi da li će kupci ostati preduzeću lojalni? Na koji način se realizuju aktivnosti koje će zadržati klijente? Kakva će biti tada budućnost preduzeća? Važno je da napomenem, da nema razlike između zanatske radnje, freelancera, malog ili srednjeg preduzeća kada je reč o opštim principima odnosa prema klijentima. Jer su klijenti isti za sve tržišne učesnike, a prodaja se u svakom slučaju temelji na emocijama.

 

abeceda kupaca

Sve što je potrebno znati o sistemu podrške kupaca

 

Iako se situacija razlikuje po delatnostima, svako preduzeće se suočava sa istim izazovima današnjeg tržišta. Razvoj tehnologije i znanja, odnosno pronalaženje novih ideja traže ulaganje vremena pri prestruktuiranju organizacije, u pronalaženju odgovarajućeg kadra i u neprestalno učenje. Varamo se, ako mislimo da je Srbija u zaostatku u ondnosu na susedne zemlje.

 

Pages

Mišljenje polaznika

VG klub - saznajete drugačiji ugao posmatranja

Šta znači prisustvovati VG treningu? To znači: slušati, čuti nove stvari, ponoviti one koje znamo, saznati za drugačiji ugao posmatranja, izneti svoja iskustva i mišljenje, čuti druga iskustva, razmisliti, unaprediti sebe... Sve to mi je veoma važno, cenim ovu priliku i istovremeno , zahvaljujem na istoj.

 

Vesna Nikolovski, član VG Kluba

.
Teme koje se bave savremenim pitanjima

 

Teme VG Kluba su interesantne i bave se savremenim pitanjima. Meni se otvorio jedan drugi svet u oblasti komunikacije. Preporučujem! Dođite na jedan susret i vratićete se po još infomacija.

 

Melinda Mališić, član VG Kluba 

.