Edukacija u Privrednoj komori Subotica - 07.03.2018.

Razvoj globalnog tržišta je u velikom procentu uticao na promenu modela komunikacije sa kupcima. Internet omogućava uvid u svetske trendove. U isto vreme utiče na činjenicu, da je danas mnogo teže izazvati pažnju kupaca, a isti se još  teže zadržava.

 

Cilj dvosatne (besplatne uvodne) edukacije koja nosi naslov "Update your business - "Daj polet svom poslu" je da prikaže kako možemo privući pažnju potencijalnih kupaca, odnosno koje su te kritične tačke u kojima se najlakše gubi poverenje klijenata.

 

Edukacija pod nazivom „Update your business – daj polet svom poslu“ je nastala na osnovu više od 10 godina iskustva domaće privredne prakse i modelovanjem poslovne prakse iz susednih zemalja.

 

Izvor snimka: TV Subotica

 

Sadržaj tema edukacije objedinjuje poslovnu psihologiju sa praksom, a u isto vreme ih prikazuje kroz PRIMERE.

 

Datum: sreda, 07.03.2018. godine
Vreme: 13,00 - 15,00 h
Mesto: PKS - RPK Subotica, Velika sala

 

Vaše prisustvo je potrebno potvrditi do utorka 06.03.2018. godine, na e-mail subotica@pks.rs ili na telefon 024/553-357.
 

 

 

 

Edukacija je dizajnirana za privrednike i za sve one koji rade sa klijentima, uzimajući u obzir sledeće situacije iz svakodnevnog poslovnog života:

 

  • Loši međuljudski odnosi među zaposlenima,
  • Preveliki broj neopravdanih reklamacija,
  • Nezadovoljena očekivanja privrednika od prodajnih kampanja,
  • Konflikti među zaposlenima u administraciji i prodajnog osoblja,
  • Pritisak radnika na šefa, konflikti zbog neizvršenih radnih obaveza,
  • Pojava nove konkurencije ili konkurentskog proizvoda
  • Promena tržišnih uslova
  • (Stalne) promenjene navike kupaca pod uticajem interneta
  • Veći pritisak na prodaju nego što to ona može podneti
  • Gubitak poslovnog partnera i pronalazak novih partnera
  • Nezamenljivost šefa ili direktora kada je na odmoru (ili zbog bolesti), itd.

 

POGLEDAJTE SLIKE NA SAJTU WWW:SUBOTICA.COM

 

Sve su ovo signali da je vreme da se preduzmu određeni koraci. Svaki unutrašnji konflikt i nerešena situacija se reflektuje kao ogledalo na tržište prema kupcima, a sve navedene situacije se mogu klasifikovati u četiri kritične tačke: 

 

  1. Konkurentska prednost
  2. Konflikti u organizaciji
  3. Planiranje prodajnih kampanja i
  4. Predstavljanje preduzeća na tržištu.

 

Svaki od ovih tačaka će biti ukratko prikazan na edukaciji kroz vezu „uzrok-posledica“, kroz diskusiju i prikazivanjem primera iz prakse.

 

Izvor snimka: Yu eco

 

Glavni problem koji se provlači kroz ove kritične tačke se nalazi u osnovnoj ljudskoj potrebi SIGURNOSTI: sigurnost da imamo stalne kupce, da imamo zaposlene od poverenja, da preduzeće bude dobro pozicionirano, a na kraju i da sam privrednik oseća veliku meru sigurnosti.  Sigurnost je preduslov za lojalnost, a svako želi lojalne klijente, zar ne?

 

Članak iz novina Magyar Szo

 

O predavaču: 

 

Jasminka Grunčič, poslovni trener

Po zvanju je master ekonomista u marketingu. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Subotici. Njen rad je vezan pre svega za prodaju usluga. Ima 18 godina iskustva u radu sa klijentima. Radila je 5 godina sa klijentima u MUP-u u Subotici, a značajan period njenog rada  bio je vezan za jednu multinacionalnu osiguravajuću kompaniju u kojoj je provela punih 10 godina. Za taj period je postepeno menjala pozicije od prodavca do rukovodioca prodajnog mesta, sa  radnim zadatkom formiranja i edukacije prodajnih timova u Bačkoj Topoli i u Subotici. Najveći procenat njenih klijenata su činili MSP na teritoriji severnog dela Vojvodine.

 

Od polovine 2014. godine je samostalni trener za komunikacione veštine i procese u odnosima u prodaji. Radi i kao mentor u prestruktuiranju organizacije preduzeća. Njen rad je praćen brojnim obukama, treninzima i usavršavanjima od kojih su najznačajniji: 

 

WIFI  International  diploma za trenere (WIFI Croatia)
NLP Trainer (NLP Institut Beograd)
Leadership coaching (NLP Institut Beograd)
WIFI  International  diploma za trenere (WIFI Croatia)
Meixner metoda za rad sa decom, koji imaju poteškoće u učenju disleksije i disgrafije (Meixner Fondacija Budimpešta). 

 

Potpredsednik je Udruženja JOGI koji je posvećen radu sa decom koja imaju disleksiju i disgrafiju. 

 

Preuzet tekst sa sajta Regionalne privredne komore u Subotici.

Mišljenje polaznika

VG klub - saznajete drugačiji ugao posmatranja

Šta znači prisustvovati VG treningu? To znači: slušati, čuti nove stvari, ponoviti one koje znamo, saznati za drugačiji ugao posmatranja, izneti svoja iskustva i mišljenje, čuti druga iskustva, razmisliti, unaprediti sebe... Sve to mi je veoma važno, cenim ovu priliku i istovremeno , zahvaljujem na istoj.

 

Vesna Nikolovski, član VG Kluba

.
Teme koje se bave savremenim pitanjima

 

Teme VG Kluba su interesantne i bave se savremenim pitanjima. Meni se otvorio jedan drugi svet u oblasti komunikacije. Preporučujem! Dođite na jedan susret i vratićete se po još infomacija.

 

Melinda Mališić, član VG Kluba 

.